Informace k zájezdům

Pasové a zdravotní předpisy

Návštěvník Chorvatska a Itálie je povinen mít platný občanský průkaz se čtecí zónou (zelený OP) nebo platný cestovní pas, který má platnost ještě minimálně 6 měsíců po předpokládaném ukončení pobytu. Pro pobyty kratší než 3 měsíce neplatí vízová povinnost. Očkování nebo jiné zdravotní náležitosti nejsou požadovány.

Doporučení:

Vezměte s sebou veškeré léky, které běžně užíváte a základní zdravotnické potřeby – náplast, obvaz, prášky na bolení hlavy, průjem, mast na spáleniny.

Cestovní pojištění

Vezměte s sebou kartu vaší zdravotní pojišťovny. Chorvatsko jí uznává, při pohotovostním ošetření nemusíte platit hotově dle mezinárodní dohody, ale je nutné míti ještě komerční cestovní pojištění.V Itálii je spoluúčast od 15 EUR,na které si nechte vystavit doklad,proplatí Vám Vaše komerční pojišťovna.

Organizace pobytu, střídání turnusů

Příjezd autobusu na místo pobytu je předpokládán mezi 8–10.00 hodinou. Klienti, kteří přijedou, budou postupně ubytováni, nejpozději do 14:00 hod. Povinná vratná kauce 1000 Kč / nebo 50,–EUR na místě / na ubytovací jednotku.

Odjíždějící klienti uklidí ubytovací prostor, vyklidí a rozmrazí lednici večer den před odjezdem a v den odjezdu předají delegátovi,majiteli ubytovací kapacity, do 9 hodin apartmán, hotel, bungalov, pokoj – tak, jak ho převzali dle inventáře v den příjezdu. Veškeré poškozené, zničené a ztracené věci budou muset být uhrazeny.

Čas do odjezdu autobusu tráví klienti dle svého uvážení.Doba odjezdu je obvykle okolo 18.hodiny je vždy uvedena na Woucheru nebo upřesněna pomocí SMS zprávy,která příjde klientovi na jeho mobil dopoledne v den odjezdu.

Pro klienty s vlastní dopravou: Klienti s vlastní dopravou se dostaví do ubytovacího místa na základě poukazu, který zasílá CK. Delegátem budou ubytováni po 12. hodině. Vyklizení ubytování a ostatní pokyny viz výše.

Ubytování v apartmánech

Apartmány jsou vybaveny podle kategorie – popis u jednotlivých ubytování,účelně pro spokojeně strávenou dovolenou. Mají základní nábytek jako jsou skříně, noční stolky, postele, polštáře, deky, povlečení, v kuchyni jídelní stůl, židle, kuchyňskou linku s plynovým,nebo elektrickýcm sporákem, ledničkou, nádobím, příbory. Na balkonech jsou stoly a židle.

Doporučujeme si vzít s sebou, otvírák, utěrky, mycí, čistící prostředky, repelenty proti hmyzu, ručníky, toaletní papír, povlečení tam,kde není uvedeno v nabídce – možnost zapůjčení.

Elektrické napětí v zásuvce je 220 V, ale jsou potřeba adaptéry,hlavně v Itálii, pokud nemáte na přístroji jen dvojvidlici. Voda z vodovodních kohoutků je pitná, ale doporučuje se používat raději převařenou nebo balenou vodu.

Doporučujeme používat na cennosti, doklady, ap. trezory. Některé apartmány mají vlastní.

Po dobu pobytu jsou klienti povinni dodržovat vnitřní řád a respektovat místní normy týkající se veřejného klidu a pořádku. Klient přijímá a předává apartmán uklizený – umytá lednička, nádobí, podlaha a vynesené odpadky.

Stravování

Možnost využítí místního stravování v restauraci.Nebo dle aktuální nabídky CK ATA u jednotlivých destinací.

Delegáti

Delegáti jsou čeští nebo místní zástupci naší CK v zahraničí. Klientům jsou k dispozici po celý průběh dovolené v rámci své pracovní doby, v nevyhnutelných případech 24 hodin denně. Možnost využití delegátů je vždy uvedeno u jednotlivých destinací.

Reklamace

V případě, že Vaše reklamace nebyla vyřešena na místě k vaší spokojenosti, je třeba jí reklamovat u cestovní kanceláře a to do 1 měsíce po příjezdu .

Další informace